نوشته شده توسط : موضوعات برتر


گرمایش خانه راحت و تامین آب گرم همیشه یکی از نیازهای اساسی بشر بوده و هست. در برخی از نقاط کشور عزیزمان هنوز هم می توان شاهد استفاده از صندلی های زغالی و بخاری های نفتی بود، اما حقیقت این است که به دلیل فراوانی. گاز طبیعی و با فراهم آوردن دسترسی به این موهبت الهی، فناوری امکان ارائه راهکارهای جدید را برای بشریت فراهم کرده است. پکیج دیواری وسیله ای است که جایگزین گرمایش مرکزی موتورخانه می شود و آب گرم مورد نیاز برای گرمایش محیط اطراف را از طریق رادیاتور و آب گرم بهداشتی برای مصارف روزانه مانند شستشو، استحمام و ... تامین می کند.

امروزه پکیج های دیواری رایج ترین راه برای تولید گرما در سراسر جهان هستند گروه های خانگی و تجاری جای هیچ تردیدی در استفاده از این سیستم باقی نمی گذارند راندمان بالای گاز و مصرف بهینه سوخت از دیگر عواملی است که سیستم های اجرایی را به استفاده از پکیج های دیواری ترغیب می کند.

یک پک دیواری تایید شده فقط با پنکه مطابق با استانداردهای جهانی، علاوه بر تامین گرمایش داخل خانه یا اماکن تجاری از طریق رادیاتور یا فن یا گرمایش از کف، بهداشت مصرف کننده را نیز فراهم می کند. بلافاصله آب گرم همچنین ترکیب این دستگاه با کولر از طریق کویل آب گرم گرمایش راحت و ارزان تری را برای مشتری همراه با صرفه جویی در مصرف انرژی فراهم می کند.

استفاده از یک دودکش محوری (دو جداره) ویژه در هنگام نصب تیرهای دیواری، تهویه لازم را برای تجهیزات و همچنین خروج دود که هنگام کار با تجهیزات در یک محیط بیرونی ایجاد می شود، فراهم می کند. همچنین از محیط بیرونی نجات پیدا می کند و به این ترتیب حفاظت کامل از مصرف کننده انجام می شود. با تهران سرویس کاران همراه باشید.

روش عملکرد زمستانی

مدار گرمایش در فصل زمستان با آب گرم تامین می شود، هنگامی که شیر آب گرم باز می شود، با عبور جریان آب از سنسور فشار میکروسوئیچ، سنسور فعال می شود و فرمانی را به شیر برقی سه طرفه می فرستد. . از طریق برد کنترل الکترونیکی مدار رادیاتورها به طور موقت قطع می شود و آب موجود در مدار گرمایش به مبدل حرارتی پوسته لوله ثانویه هدایت می شود. به این صورت که به محض بسته شدن شیر آب گرم آب گرم تامین می شود و شیر سه طرفه برقی به طور خودکار آب گرم را از مدار گرمایش به مدار رادیاتور هدایت می کند.

روش عملکرد تابستان

در این حالت پک دیواری تنها در مواقعی که نیاز به آب گرم باشد به طور خودکار روشن می شود. هنگامی که مشتری یکی از شیرهای آب گرم را باز می کند، فرمان روشن کردن مشعل توسط یک میکروسوئیچ به سنسور فشار روی برد کنترل الکترونیکی صادر می شود و بلافاصله با استفاده از مبدل حرارتی ثانویه روی پوسته و لوله، آب گرم تامین می شود. هنگامی که آب گرم خاموش می شود، دستگاه بلافاصله خاموش می شود.

مزایای پکیج دیواری:

استقلال اقامتگاه ها از یکدیگر،

استقلال هر واحد مسکونی در تامین آب گرم مصرفی و گرمایش اتاق ها.

نیازی به ساخت ناسل مرکزی نیست.

قابلیت کنترل سیستم های داخل ساختمان،

هیچ هزینه ماهانه و هزینه تعمیر و نگهداری وجود ندارد،

سهولت نصب، راه اندازی، سرویس و نگهداری،

بهتر از موتورخانه مرکزی

امنیت بالا به دلیل در دسترس بودن سنسورهای مصرف آب گرم، گرمایش، سنسورهای دود و ....

عدم اشغال فضای مفید در ساختمان ها،

اندازه کوچک، تقریباً به اندازه یک آبگرمکن دیواری معمولی،

دما را به دلخواه تنظیم کنید.

تامین آب گرم مداوم و زیاد در کمترین زمان ممکن و جلوگیری از اتلاف انرژی.

گرمایش کامل مناطق مسکونی تا حداکثر مساحت 350 متر مربع.

بی سر و صدا کار کن

راندمان حرارتی بالا، در عین حال مصرف سوخت اقتصادی.

مسیر لوله های انتقال آب گرم رادیاتور و آب گرم مصرفی را تا محل مورد نظر کوتاه کنیم و از اتلاف انرژی و زمان جلوگیری کنیم.

معایب پکیج دیواری

علاوه بر مزایای فوق تنها نقطه ضعف واحدهای دیواری این است که تقریباً به اندازه یک کابینت آشپزخانه فضایی را اشغال می کنند. نمایندگی بوتان کرج
 
انواع پکیج

انواع پکیج عبارتند از: کفی، دیواری، دودکشی و پنکه ای.

پارامترهای اصلی برای انتخاب پکیج دیواری

1 ساخت دودکش

2 متر مربع از خانه

3 مقدار مورد نیاز آب گرم مصرفی

4 اکسیژن مورد نیاز دستگاه را تامین کنید.

نکته بسیار مهم در انتخاب پکیج دیواری وضعیت دودکش ساختمان است. برای رفع مشکل دودکش، در ساختمان هایی که دودکش مناسب برای کارکرد وسایل ندارند، وسایل در دو نوع طراحی می شوند، با. شومینه و پنکه.

علاوه بر این که برای هر کیلووات توان دستگاه یک متر مکعب فضا لازم است، فضای اتاقی که گوشی در آن نصب می شود باید به فضای باز خارج از اتاقی که گوشی مستقیماً در آن نصب می شود متصل شود. دریچه را باز کنید تا اکسیژن مورد نیاز دستگاه را از بیرون اتاق گرفته و از نصب دستگاه اطمینان حاصل کنید و در صورت شکستگی هوا در اتاق جمع نشود.





:: بازدید از این مطلب : 16271
|
امتیاز مطلب : 57
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: